efficio.

future

Publicerad 2012-06-16 03:53:02 i jag,

det är inte det att jag har ångest över min framtid eller vänder ut och in på mig själv för jag inte har någon aning om vart på klotet jag står med mina bara ben om 365 dagar. jag känner bara att jag kommer fyllas av saknad och nostalgi varje gång jag sätter en nål mellan mina fingrar, tar i ett mönsterpapper eller gör ett flummigt försök till en modeskiss. mitt friska hjärta brister lite i hörnen när jag inte längre kan dela designideer med mina kretiva kamrater framför industrimaskiner och skissblock. jag har inte samma tillgång till mönsterböcker eller proffisionell skrädderitekniks-handledning. det går upp för mig mer och mer för varje dag. nu har det gått en vecka sedan jag inte längre är inskriven på textil mode designlinjen. hur lång tid ska det ta innan det står helt klart för mig att det nu bara är upp till mig att bestämma hur mycket jag är beredd att kämpa. jag är tusen gånger säkrare idag är för tre år sedan att jag är beredd att ge allt. whatever it takes haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela