efficio.

en kategori för sig

Publicerad 2012-06-20 23:15:36 i Allmänt, jag,

någonstans mellan vilandes på en huvudkudde och ett försök till sömn ligger jag och funderar på något jag vill göra för de individer som faller under kategorin "eminenta saker". ni vet vänner. men ju mer jag gör upp en plan desto snabbare börjar mitt hjärta slå och hjärna gå upp i varv vilket göra att kropen istället är mer vaken nu än när jag gick till sängs. i vilket fall som hellst så ska eminenta ting så som förr i tiden uppvaktas med eminent tuggmotstånd. eftersom ögat är det första som smakar på maten ska förrätterna serveras i en av mina studentpresenter. det mest charmiga är att jag under varmrätten sedan kan skölja ur dem igen och lagom till efterrätten göra mina mätta gäster runda i hatten med exakt samma glas. en sommarkväll att så småning om också skriva in under kategorin "eminenta saker". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela