efficio.

unlocked..

Publicerad 2012-01-21 22:53:00 i Allmänt,

alltså fuck this kan inte koncentrera mig någonstans.
jag tänker bara på inspirationeskollage och andra städer.
kan jag få ner allt inkringlat i ord eller bokstavskombinationer.
vill klä av mig naken och sätta på mig allt jag gillar i kläder.
skapelser.
gå ut på en okänd gata och prata med nya människor.
tänk att du känner dig så jävla snygg.
går längs gatan med ditt skissblock och inspirationen bara finns.
skit i allt.
du är trygg du är snygg.
andas inte genom en massa ilandsproblem.
känsla av betudelsefull och oövervinnlig.
släpp allt i 10 minuter och din värld är som du vill.
kommer tillbaka.
tar en klunk te.
suckar. andas igen.
knäck fingrarna.
sätter mig i skräddarställning.
rättartill mina blommig vida byxor med för hög midja.
drar igenom fingrarna i mitt lockiga hår.
nu kan jag börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela