efficio.

kostschema

Publicerad 2012-12-14 01:01:03 i Allmänt,

Jag är med och tävlar om att vinna ett kostschema av den grymma PT:n Ida Warg. 
va med du också! --> http://idawarg.chic.se
vill du inte? då tycker jag att du iaf ska ta ett närmare titt på hennes blogg. för jag höjer mina kvarg-burkar för hennes goda och nyttiga kosttips, motiverande veckoutmaningar och andra hälsa- och träningsråd och vägledning. en go å snygg tjej som gör allt få andra att inse att Äta å träna bör man -  annars dör man!
såhär lyder min motivation, ganska nöjd!:

Vi har stoppat i oss mat i alla år och dar, ändå är det inte självklart att vi rätt kunskap har. Fast vi tränar och verkar äta rätt, är det för dem klokaste inte heller så lätt. Anstränger mig mer än vad jag egentligen tål, trots mitt fokus å tålamod går jag aldrig i mål. Man tror man ger allt men äbdå står vågen still, powerwalks när det är kallt trots att man inte vill. Allt jag önskar är ett kostschema från Ida, den mest trogna när det gäller måltider att smida. Nu får jag allt hålla mina tummar och tår, tills lottdragningen tar jag med mina Nike:s ut å går.

Abs are made in the kitchen, 
MVH den hungriga bitchen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela