efficio.

nertill

Publicerad 2012-04-19 18:45:06 i Allmänt,

bland de finaste jag sett. skulle vara så enastående för ögat tillsammans med min klänning, på studenten, min mottagning. men det är inget min mor eller far skulle förstå. jag skulle känna mig som finast på jorden.  jag har tittat på min klänning två gånger och jag är fortfarande säker på att jag inte vill ha någon annan. den är av champangefärgat siden med broderier från australien. jag kollar på dem här skorna varje gång jag sitter vid datorn och mitt huvud faller varje gång lutandes åt sidan o jag fångar upp det i handflatan. jag vägrar ha på mig några fula ballerina. och med ett par sandaletter känner jag mig som en äcklig tibble-unge som vill jobba på konsum och resa till thailand över jul. ett annat alternativ är dock ett par helhelhelvita låga docs som ser ut som att man har doppat dem i en vit målarburk. ska leta upp en bild åt er. men de ligger på en andraplats.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2012-05-02 23:04:23

Haha oj, hårda ord

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela