efficio.

kissing disease

Publicerad 2011-09-19 01:51:43 i jag,

det kanske är för att en storebror precis flyttat ut, kanske för att jag är långvarigt sjuk, missar massa i skolan, inte kan träna på över en månad, inte har möjlighet att gå på jobbets eventkväll med LEE, kanske för att en finaste av systrar flyttar hem i en period inom kort, kanske för att jag har ett brustet hjärta, kanske för att jag inte kan fullfölja zumban just nu, kanske för att kärleken gör en tokig, för att jag inser att jag är näste generation till att ta studenten, kanske för att jag har nya mentrorer. kanske för att jag grubblar oviktiga saker allt för mycket. jag känner att jag inte får bitarna på plats. som ett trassligt hår man kammar ut med fel borste utan balsamsprey. även om man löst det på ett ställe är det fort trassligt på ett annat. jag har varit hemma en vecka men kan inte slappna av. eller så är det just för att jag varit hemma en vecka som jag inte kan låta allt vara. kissing disease plågar mig. fel tillfälle att låta mitt liv stanna. det känns så.

Kommentarer

Postat av: Mika

Publicerad 2011-09-22 23:41:47

Kanske är du en alldeles underbar vän som jag inte träffat på evigheter och är så rädd att glida ifrån eller det finns inget kanske där för så är det. Men om nu allt händer av en mening så är det väl någon som tycker att du behöver stanna upp och grubbla eller nått. Ursch jag skulle bli skogstokig! Men nu får du väl ändå bli frisk för guds skull, nä för min och din skull! Jag vil gosa med dig! Kämpa på min prinsessa, jag tänker på dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela