efficio.

De bytte skor, bytte kläder, de bytte tankar.

Publicerad 2011-09-27 19:06:55 i jag,

jag och en bra vän som bor oföskämt nära varandra brukar 99% av alla gånger man ska bort, på tillställning eller bara har klädtorka, ringa den andre i desperation efter något nytt. pinsamt nog är hennes klädhörna alla gånger full av prydligt vikta högar, sorterade underkläder och odentligt upphängda klänningar och koftor. min är dock ständigt ett kaos och varje gång fumlar jag ur mig en ursäkt som hon i nästa sekund viftar bort med handen, höjer musiken några stepp och dyker ner i dimman. ni vet när man inte orkar med sig själv längre och bara bryter kontakten från omvärlden för någon sekund och tappert tar sig igenom momemt 22. det här är galet.. hon kommer skaka mig och fråga vart gamla lisa har gått och vikt ihop sig någon stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela