efficio.

who is laughing now?

Publicerad 2011-11-14 19:49:41 i Allmänt,

mitt frukostegg blev för löskokt och hann inte koka ett nytt.
min buss började koka på motorvägen så kom försent till religionen och kunde inte redovisa. JAG SOM ÖÖVAT!
sminka mig när jag väntade å insåg när jag nästan var klar att min mamma gått och tagit mitt solpuder. FML.
fick mail om att min ev praktikplats inte behöver praktikant längre.. fuck the world.
påväg hem fick jag vända, åka tunnelbana tillbaka till jobbet å hämta min pappas present jag glömt.
väl på jobbet får jag reda på att jag jobbar på julafton. så himla viktig man är.
fick vänta en halvtimme på anlutningsbuss.
jag har dessutom frysigt om fötterna hela dagen.
har iaf en bra hårdag.

Kommentarer

Postat av: Corona

Publicerad 2011-11-14 21:45:24

Började bussen koka igen??? Tycks hända dug oftA haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela