efficio.

exprement

Publicerad 2011-11-09 19:37:28 i jag,

äntligen. igår blev jag klar med min kavaj jag sytt. vi var tvugna att sy en vit. ja vit, vanlig rak kavaj med normalt krage och slag med en längd som var halvlång. man gav dem strikta reglerna till början en suck men att i efterhand buga och bocka. inga egna beslut behövde tas. inte få beslutsångest över material och tyg eller fundera över vilken krage som skulle passa bäst till. allt var bestämt. dock har jag fortfarande ett höjt ögonbryn ang det vita tyger. såklart ska vi lära oss att hålla det rent och snyggt men hallå..med kreativitet och klur hit och dit har jag bestämt mig för att göra så som hon på bilden. färga kavajen i en ljus färg. sen doppa hälften eller 30-40% av den i en mörkare nyans. kommer inte förlora något på det om de skiter sig då jag heller inte vill använda den vit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela