efficio.

we are the outsiders

Publicerad 2011-06-24 04:08:00 i jag,

MMS. kom igen. det är faktiskt kul att få. visst? jag har en kill-kompis som ni kan hoppa upp och sätta er på är himlans bra på det där. jo ni. sisådär från ett galet moment när han är på en hip-hop spelning live från någonstans. eller varför inte ett snyggt nyvaket face med frillan hans kära classmates knåpat ihop då han däckat under en mindre givande skoldag. eller vad slår en sässy pic när han fullt upptagen med sina badboys badar jacuzzi i skärgården med en rosa smoothie i handen. lagom homo, jag vet! jag flinar varje gång. nu ska vi inte prata om honom. nejnej. det är såhär att jag med mitt fancy halebop-abonemang har fria MMS the hole weekend. håll i hatten mina filosofiska mobil-vänner! här kommer det dundra och flyga pics från min äventyrliga helg. like it or not, plingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela