efficio.

Cahadwick Tyler

Publicerad 2011-01-15 20:39:12 i collage,

För er som är bekanta med mina inlägg, har du antagligen märkt att jag är ett stort fan av fotografi, bilder och collage. Jag finner mig ofta attraherad av mörkare, mer mystisk bildspråk men det är något annorlunda med just dessa fotografiska verk som talar till mig.
Chadwick Tyler fångar vackera porträtt och andra bilder på ett sätt som behåller , naturlig skönhet. Jag kunde stirra på några av hans bilder i flera timmar och undra hur han lyckades fånga själva grunden för känslomässiga uttryck som du kan se några av hans modellers ansikten. Jag tycker hans arbete är vackert och om du känner som jag rekommenderas starkt att du tar en titt några av hans andra bilder på hans hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela