efficio.

side to side

Publicerad 2011-08-30 20:30:14 i Allmänt,

jag
jag träffade han i lördags. i kulla när jag och kajsa var på väg hem på kvällen och hämtade alla bröder i kulla.. jag kollade inte ens på honom och vi pratade inte med varandra. alla satt bak men jag satt i marins knä fram för jag vägrade sitta med axel. när alla sa hej då till han och en annan kompis till honom höll han typ upp händerna för att krama mig men jag gick förbi. jag ville spotta på honom. men ändå VAR JAG SÅ JÄVLA GLAD ÖVER ATT SE HONOM!
nästa dag åt vi alla bröder bakismat på svinninge thai.. vi såg hans bil köra förbi svinningehandel.. 2 sekunder senare såg vi bilen åka tillbaka och in på macken mot oss. jag har typ länge sedan jag blev så varm i hjärtat. jag visste att nu kunde jag vila ögonen på honom genom solglasögonej utan att han skulle se det.  träffade han i lördags. i kulla när jag och kajsa var på väg hem på kvällen och hämtade alla bröder i kulla.. jag kollade inte ens på honom och vi pratade inte med varandra. alla satt bak men jag satt i marins knä fram för jag vägrade sitta med axel. när alla sa hej då till han och en annan kompis till honom höll han typ upp händerna för att krama mig men jag gick förbi. jag ville spotta på honom. men ändå VAR JAG SÅ JÄVLA GLAD ÖVER ATT SE HONOM!
nästa dag åt vi alla bröder bakismat på svinninge thai.. vi såg hans bil köra förbi svinningehandel.. 2 sekunder senare såg vi bilen åka tillbaka och in på macken mot oss. jag har typ länge sedan jag blev så varm i hjärtat. jag visste att nu kunde jag vila ögonen på honom genom solglasögonej utan att han skulle se det.
jag träffade han i lördags. i en korsning när jag och en vän var på väg hem på kvällen och hämtade alla bröder.. jag kollade inte ens på honom och vi pratade inte med varandra. alla satt bak men jag satt i en killkompis knä fram för jag vägrade sitta för nära. när alla sa hej då till han och hans kompis höll han typ upp händerna för att krama mig men jag gick förbi. bara förbi. det gjorde lite ont i mig. men så rätt åt honom. men ändå VAR JAG SÅ JÄVLA GLAD ÖVER ATT SE HONOM!
dagen därpå när gårdagens förtäring säger ifrån samlades vi upp alla bröder för bakismat på vårat egna thai-hak.. vi såg hans bil köra förbi.. 2 sekunder senare såg vi bilen åka tillbaka och in på macken mot oss. det var, så att säga, så länge sedan jag blev så varm i hjärtat som då. jag visste att nu kunde jag vila ögonen på honom genom solglasögonej utan att han skulle se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela