efficio.

mellan två världar

Publicerad 2011-04-10 17:30:00 i jag,

jag är så himla insatt i den andra världen. inte på det sättet att mitt intresse går till vem som skapade den eller hur vida den lagrar information osv.  jag försvinner in i igenom den vita rektangulära plastklumpen som konstant är beroende av en adapter, nog till anledning av att vi spenderar för mycket tid ihop. det tär på bådas krafter och energi. när den är stängd finns den i mitt huvud. när den är öppen stängs jag ute från den värld jag lever i annars och vi blir som en plus och minuspol. ett perfekt par. lösningen till min hatkärlek som manipulerar mitt tid och rum. min pluggtid och nattsömn är den robotliknande röst. en man som högt och tydligt tar ner mig på jorden och påminner mig varje kvart att jag slösat bort ännu ett par 15 minutrar på en värld som egentligen inte finns. ganska smart av mig. eller hur man nu vill sätta ord på handlingen så passar ordet ansvarsfull, pålitlig eller redbar ganska bra in här det med. eller just nu, självgod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela