efficio.

en tår flera tårar

Publicerad 2010-09-18 18:01:51 i Allmänt,

väcks till liv denna lörda morron av lugn musik från köket. läser lite ur min typ 500sid till segelsten. naken drar jag över mig en långklänning av bomull och en tjocktröja som föreställer magtröja. gör en kopp te och stoppar mackan i rosten. yes papi har köpt skinka. öppnar tidningarna och slö-läser. regnet smattrar mot fönstren. familjen runt bordet. en höstmorgon. trotts allt slutar frukosten i för många desibell och saltvattenvåta ögonfransar. tack och hej leverpastej till loppis med mor min. jag låste in mig på rummet hela dagen och har totually lyssnat sönder låten monday morning. iochförsig har jag nu en rensad byrå, organiserad garderob, uppsatta tavlor, dammsugit golv och ett kliniskt rum. ikväll har vi gäster. döda mig viken sugig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela