efficio.

i rymden finns visst känslor

Publicerad 2010-10-12 21:30:28 i collage,

jag tycker allt ser likadant ut. min i-n-s-p-i-r-a-t-i-o-n har inte uppförsbacke eller något sådant tråkigt. den har bara lite PMS. ni tjejer vet ju att det går över om några dagar och inspirationen kommer fungera normalt asap. jo man har längtat till hösten - det har ni lixom fattat. men vad gör man om man har en fin klänning att bära. ska man täcka plagget med en baotajacka som absolut värmer huden då bussen varken anpassar sig till mobilklockan eller frökenur, men den absolut inte passar min batik-klänning. klassikern är att bita ihop och hålla sig till minijackan. som jag. idag. måste dock komma på en lösning. det där med kyla kan man inte blunda för. att man glömmer det varje år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela