efficio.

anonym i KIEV

Publicerad 2010-10-22 19:48:03 i street,

den finaste hört outfitten jag sett hittills denna årstid. jag har kommit underfun med att jag föredrar helfärgat och enkelt före kitchigt och mönstrat. just nu alltså. kräsen är jag också. fast det har jag alltid varit. vanligtvis blir min mamma galen på mig hur jag nejar, skakar på huvudet och himlar med ögonen om allt. idag hade hon stubin då jag tillslut kom hem med ett par stövlar i hennes protest om att jag inte kan gå i låga skor och stumpbyxor nu när kylan anlänt. som tur är har hon inte gått upp än då jag springer till bussen tidiga mornar, så jag såklart göra som jag vill. men förebygga får du allt kära mamma. ett par skor till är helt okej enligt mig då jag säker ändå kommer dra på mig ett par äckliga stövlar som jag hatar då det helt åt pipan inte är min stil.. ge mig några dagar/veckor, då jag ändå känner mig själv, vet att jag kommer traska runt i dem ändå. haha. det är så typiskt att det är sådana som kommer bli ens favoriter en dag. jag lovar er! justja! en en gräddvit blomm-spetig skjorta blev det också. den gillar jag mycket.
det stod typ lisa på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela