efficio.

stadigaste målet på dagen

Publicerad 2010-11-07 20:15:32 i italien,

'
inte direkt för att vi e morgonpigga. anlände alltid ner till hotellfrukosten då allas magar redan var mättade och det äckliga vita frukostbrödet var torrare än vanligt. de sista ananas-skivorna som fanns kvar var något bruna i kanten, men det var nu det var som bäst att sno med sig några nutella askar i fickan som vi slickade i oss i baksätet på eftermiddagen samma dag. det var lite annat på hotellet i Rom då vi fick frukost på sängen. både marcus och jag hatade honom lite för att han beställde frukosten till klockan 8.. ingen av oss vaknade av hans allarm. efter alla knackningar ryckte han åt sig täcket så jag snubblandes fick rusa upp med håret åt alla håll och med mosiga ögon vrida om nyckeln, halvt gömd bakom dörren le stelt och ta emot vagnen med nybakat bröd och min beställda oboy. marmeladen slevades upp. men mina egg fick han gärna tugga i sig då jag hellre hälsade på john blund en extra gång.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-09 17:30:59

Vem e marcus? är han din nya pojkvän? :)

Postat av: me

Publicerad 2010-11-09 21:42:57

nej marcus är min barndomskompis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela