efficio.

precis sådana

Publicerad 2010-11-16 22:47:04 i Allmänt,

att fantisera är något av min vardag numera. väldigt mycket om kläduppsättningar på folk. vad jag skulle vilja sy, skapa och om min framtida karriär. inte riktigt dagdrömma. eller man kan säga att jag bygger upp dagdrömmar bestående av hur jag fantiserar om livet osv. jag har byggt upp många möten i mitt huvud också. mellan människor om ni förstår. alltid lika kul. gamla kompisar. ex. om jag vore i en känd bransch och träffar på människor man tycker illa om. tänk om jag skulle vara tillsammans med honom, med honom eller HONOM (dreggel!!). kanske åka på semester med dessa vänner. fantisera om ens framtida man, sådana man ser på tuben. euuuh inte ha kids med honom, stackars barn!!. man hinner med en massa sånt knas när någon som jag, har långa resvägar till skolan, hem från skolan, står länge i duschen, stretchar alla kroppsdelar på gymmet, alla dessa reklampauser på 3:an, toa besök(hhehe), men somna gör jag ganska fort.. slår vad om att jag inte är ensam om denna dagsyssla. jag rent utav älskar sånt här. fantasin är bland det bästa man kan ha som egenskap. kreativitet.
ni kan allt hoppa upp och sätta er på att dessa kommer ingå i min dagdröm imorgon. snygga att jag lider här bakom skärmen. ggaaaaaaaaaaaaahhh! JAG VILL HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela