efficio.

jeansnörderi.

Publicerad 2010-11-23 00:18:18 i collage,

idag första dagen på jc rullade det in ett gäng snygga södergrabbar från tiger. 25 barre typ. dem var hos oss hela dagen och visade deras vårkollektion för jeansfolk från städer från hela sverige, fullt med snygga jeansnördar hängde i vårt personalrum. det är så dem kallas av övrig personal. ganska charmigt. vi tjejer som är i den butiken höll på att smälla av på lunchen då vi dog av hur snygga dem är. kläderna får än att, ja jag finner inte ens några ord. en av dem tre föreläsarna satte sig extra hårt innanför näthinnan på mig. vi åt ganska mycket popcorn och drack cola när jag hade rast.
annars skulle jag mest vilja ha columbines jeans imorgon. dö-fräcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela