efficio.

italien vogue

Publicerad 2010-11-07 19:54:39 i italien,

det är något speciellt med att bläddra i denna upplaga. om det är för att jag själv varit på plats och betalt, tagit emot, rivit upp skyddsplasten som innehöll två varianter, känna den i mina händer och i den ursprungliga huvudstaden själv gjort att den blivit min... eller om det bara är auran. jag lever mig i alla fall in i en annan värld. kan säga att det finns en viss skillnad i att fylla själen med inspiration från dessa pappersblad än från svenska elle köpt på pressbyrån. det har ni nog redan listat ut. så ja, nu har man ju en tilltalande sysselsättning fram till att 9-filmen på kanal 3 börjar. inte varje dag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela