efficio.

hej far du är bland det bästa jag har

Publicerad 2010-11-14 17:27:15 i Allmänt,

jag är stolt över att jag kan berätta allt för dig. det är inte så många som tror mig. när jag var 7-9år eller så, skulle jag inte idag förvånas över om du på den tiden flyttade pga mig. veckor, dagar, timmar, mornar, kvällar och situationer av ständigt bråk. din korta stubin och den skitunge jag var. mina ord till mamma var många gånger att jag hatade dig. idag vet jag inte vad jag skulle gör om du inte fanns. jag älskar dig räcker inte. vi två tillsammans har gjort mitt liv oemotståndligt värt. förresten gläder det mig att du älskar skjortan jag sydde åt dig. grattis på fars dag! nu ska vi fira dig med thaimat och tårta! LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela