efficio.

futurum

Publicerad 2010-11-17 15:48:45 i Allmänt,

jag har tänkt vara med i en tävling, att skicka in ett bidrag till ELLE om att vinna en designtävling. läs mer nedan eller här ! mitt bidrag tror jag nog får bli min röda, enaxlade cocktail klänning. bidraget ska vara inne senast den 30:e november. så jag hinner inte riktigt designa och sy upp ett nytt plagg. hade en tanke om en klänning med ett broderat spetstyg från ida sjösteds förra kollektion. men det skulle kännas så plagierat. få se om jag ens vågar skicka in, fort följer!

Inför ELLE-galan 2011 ger vi dig som läsare åter igen chansen att designa dig egen drömoutfit som H&M:s designteam i samarbete med dig sedan syr upp i ett unikt exemplar. Om ditt bidrag är det bästa blir det du som vimlar på galan i din egen design.

Vinner du vår designtävling är det nämligen du som får vårt lyxiga glamourpaket där du inte bara får gå på galan tillsammans med en vän utan också får en 24-timmars lyxupplevelse med övernattning, presenter och andra överraskningar. Och bäst av allt – du får din egen drömklänning uppsydd i ett unikt exemplar som du sedan kan vimla runt i på galan! 

Använd din kreativitet till max. Tyger, skisser, färger, former, paljetter. Designa sedan på valfritt sätt din drömoutfit.

Kommentarer

Postat av: Madelinne

Publicerad 2010-11-17 20:37:11

Men! klart! du! ska! Ba gört!

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-11-18 14:53:15

Göre! Göre! Göre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela