efficio.

nu äger jag en som ligger i hallen

Publicerad 2010-06-10 21:45:01 i Allmänt,

jag har köpt en skateboard idag. på skolavslutningen och allt. jag är så jävla kär i den!! veta att den är en sak av allt som kommer symbolisera min sum10. det bubblar i kroppen. skateborad är lite mer sådär fränt om jag får säga mitt.
Tidigare visste jag varken om jag ville köpa en skateboard eller longboard, bara att jag ville ha en. jag kände atmosfären. stämningen.. åh harmonin. söder. coola människor med snygga vänner. parker. glider runt på skateborads och allt vad det heter! jag vill också kunna det! efter sommaren ska jag vara grym. glida runt med hatt o va solbränd på en sån. lycka! - nu äger jag en som ligger i hallen. kan inte beskriva hur cool jag känner mig!

Kommentarer

Postat av: Annasåklart!

Publicerad 2010-06-21 15:22:27

Helt sjukt hur myvket kärlek man kan ge åt sin skateboard <3 Känner den extremt cooolhets känslan rusa som adrenalin i kroppen med dig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela