efficio.

skratta eller gråta

Publicerad 2010-07-21 03:10:10 i Allmänt,

en viss person tog kontakt på chatten.
ni vet om man har tänkt på en speciell väldigt länge. väldigt mycket. bara för att ni har haft så mycket gemensamt. gjort så mycket tillsammans. ni har inte sagt ett ord till varandra på över en månad. annars hördes ni varje dag i, om jag ska vara exakt, typ 730 dagar. ni vet då borde det kännas konstigt. att vanan bryts. för att få det pytte lite som förut går ni in på den Där personens fb.profil sisådär ganska mycket, läser gamla brev, gamla konversationer och när ni har tid dagdrömmer ni om det perfekta spontana mötet mellan er. hur snygg du kommer va. hur du vill äga gatan och han ska se dig från ett fik. se hur du går där med dina tjejkompisar i skratt. ditt hår fladdrar i vinden och du har hela tiden i huvudet en självsäkerhet, en stoltet av hur perfekt dagens outfit blev. så mycket din stil och du känner dig smal. fit. och jävligt glá på livet. hur han själv tänker. henne har jag hållt i min famn när hon gråter. hennes har jag suttit en längre tid i en bil på en tråkig väg. lyssnat på musik och hållit hand medan hon har haft mina rey bans på sig. henne har jag fått sms av hundratals gånger om när jag slutar fast hon ändå vet. för att hon vill träffa mig. MIG. henne har jag väckt på mornarna med en puss på hennes panna. henne... jag tror han kan hålla på i evigheter. ja, i evigheter har jag tänkt tillbaka. i tystnad. tystnaden bröts på min födelsedag. hur jag senare i trans läser grattis-smset och hela dan tänker ut ett svar. läser det jag ska skicka alldeles För många gånger. ändå stavar jag fel.
när personen bröt tystnaden mellan oss för andra gången var jag inte där. vid datorn. jag såg det inatt. det stod en mening på chatten. "när åker du hem?". att personen ens tog kontakt igen. frivilligt. att personen ens bryr sig. personen lixom undrar. om mig. när jag åker hem.
hektiskt skrev jag ett svärande TJEJ(!) sms till en viss tjej i sverige. att Den personen undrar om mig. tog kontakt. att jag är fittigt arg att jag inte var vid datorn. jävla bajs!
i panik läser jag ett svar från han som skrev till mig på chatten.
jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte kollade numret en extra gång. FAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela