efficio.

favorit i repris

Publicerad 2010-12-18 19:49:01 i Allmänt,

sebbe och cornerlia dricker julmust å grejer! det andra vill man inte veta vad det är..
ser ni den blå mössan som hänger på en pyttegren längst upp i trädet? vi glömde bort mössan å pinnen vi fick upp den dit med tog vi sönder. när wille frös ganska så mycket om huvudet kom vi på att den hängde där uppe och det var ett sjukt trixande att få ner den. trädet gick heller inte att rubba!
en vandrande nisse. skidor och snö och allt.
en sjukt rolig kväll för ngr helger sedan. jag gillar fortfarande vintern. vet inte om det beror på att jag klär mig varmare denna än den förra eller om det är mina vänner som värmer upp mig med nya fina minnen, skratt å grejer. så om det är grönt gräs å flygande fjärilar eller slask-snö med ett dagsljus som försvinner vid 4 på eftermiddagen spelar faktiskt ingen roll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela