efficio.

det regnar inte men det öser ner

Publicerad 2010-12-16 22:20:13 i collage,

framför datorn kan jag slappna av. det som tar all min tid framför min skärm är scrollandet mellan olika modecollage. alla olika bloggar. jag blev själv ställd då jag bläddrade bland alla mina bokmärken och räknade en efter en så långt som upp till 46 bloggar. hör och häpnad. dessa följer och klickar jag in på varje dag!! jag skapar mina egna beroenden. stress framkallande. dock intressant enligt mig. de internationella är collast faktiskt! varje dag slutar jag 5. efter är det besök till ikea. träning. stupar innanför dörren typ. tidigast somnade jag halv nio och klev upp 8. jag har helt enkelt inte haft tid till min lilla rektangulära kärlek med ett äpple på. åhh vad jag tycker livet är sugit då vi inte får tid med varandra. den har tagit min sömn många nätter. tillslut pallar man inte att endast sova 4,5 h per natt. fast med min nya säng ska jag sova fett med tungt då min kärlek väl låter mig sluta ögonen! yeyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela