efficio.

i don't give a shit

Publicerad 2010-08-16 01:00:43 i Allmänt,

läget är så att jag har möblerat om i mitt rum då jag inte kunnat sova i den hörnan jag tidigare gjort. who cares? faktum är att två stora väggar är nu blankt vita. jag är inget fan av saker på vägar. jag tröttnar lätt. dessa tre understa bilderna skulle jag vilja ha i rad under varandra, så som ni ser över. det går i gult. det går i höst. det går i den kommande årstiden. den översta färgglada staden blir nice hängandes över sängen.. om den icke visar sig i bra skärpa är det en charm i sig. man borde plockar ur diskmaskinen en extra gång och hänga tvätten utan tjat, så kanske man kan få plusspoäng a.k.a skriva ut 4 stora bilder på pappas fotoskrivare? höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela