efficio.

hälsa till satan vi hörs

Publicerad 2011-06-22 21:06:00 i jag,

Jag är irriterad på en vän. Jag är lite smått irriterad på jobbet. Sättet att kommunicera funkar ju inte heller för alla har man ju märkt. Datorn min är förbaskat efterbliven. Vill inte starta, när den väl är vid liv tänker den 85% av sin vakna tid. Uttaget för hörlurar lyser rött och när väl det är löst funkar inte högtalaren ut. Laddaren har förresten sagt sitt och tha computer med batteri när den själv känner. Ja Mac, hur var det där med att leverera. Och folket.. att ignorera människor på sms, när blev det så jävla fancy?! Håret har fuckat och är inte alls som jag vill ha det. Jag får aldrig tummen ur röven att slänga upp benen på ryggen och lubba ett varv ikapp med träden heller. Fettet bränner ju inte sig själv. Du som hört den teorin, tell me! Det känns ju som att allt för många kör på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela