efficio.

efter regn kommer solsken

Publicerad 2012-03-24 18:53:00 i jag,

trots gårdagen klädd i min svarta vippklänning från cos i en kyrka med hjärtat ihopskrynklat till ett russin kan jag säga att jag är lycklig. början av det här året har inte direkt flygit på rosa moln. saker har skett som jag inte kan råför men även om jag qlltid stått med rak rygg har det gjort mig vek och svag. här inne och ända ut i fingertopparna. jag slutatade tillslut chockas. som fastknutet i min fot och jag har fått dragit allt efter mig vart jag än gått. om det här var ett tal skulle jag vilja tacka vänner och familj! jag känner att jag med solen och våren är påväg upp dit trots allt. bland rosa moln. nu har jag facit på att efter regn kommer solkesken.

Kommentarer

Postat av: Madelinne

Publicerad 2012-03-26 21:23:21

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela