efficio.

glömma å drömma

Publicerad 2010-10-30 13:52:33 i Allmänt,

en kompis på bilden. men nu slipper jag både se och bära kängor toppat med stickat.
jag ska klä min i tunt och ljust. vippigt och fint. långt och kort. gammalt och nytt.
tillbringa tid i stor stad jag aldrig besökt förut men hört så mycket om.
på en vecka ladda med sol inför den värsta vinter på tusen år om det ryktas rätt.
packat ner min blommiga långkjol i vinrött och jordnära färger. min batiklångklänning följer också med. ska leta efter en sådan som på bilden. drömmande och snyggt.
allt som rör sig. syns. drar till sig min uppmärksamhet och är värt att minas och titta på igen eller visa er. det ska få sig ett klick.
mycket sånt här med text och bilder vill jag slänga slantar på. innehåller både minnen och fakta. kolt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela