efficio.

vart jag mig i världen vänder..

Publicerad 2011-10-24 23:25:51 i jag,

..står jag jag ändå här med en bunt foton i mina händer.
ph by me, från ett par dagar bakåt.
gamla stan
fotoprojekt i skogen!
när man lekt dektektiv med farmor efter svamp så blir det allt till att laga en soppa på monangen!
research till mitt projektarbete. pepp,
nytt halsband från lindex!
när jag satt och stirrade ut från min syplats i skolan. ganska underhållande en fin höstdag! fönsterplats<3
iblnad vill förmedla ord via bilder.
rött läppstift gled på när jag och carin fotade med rökbomber i en gles skog vid vattnet
rönnbär är röda! sådär jättefint!
mina guldbyxor, helt exalterad!
gossip på saturnus när jag äntligen blivit frisk!
springer till tunnelbanan i regnet. hon hatar regn och fukt. men älskar sina pink ends. me too!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela