efficio.

room

Publicerad 2011-10-13 23:56:00 i jag,

mitt rum är fint och inte fyrkantigt. format som ett litet men brett "L" med en utåtstående vägg som avskärmar en liten vrå från en annan. men jag trivs. lärt mig att trivas. fast det som hjälpt det att bli lite halvtrångt är nog min stora garderob, säng, gigantiska skrivbord bestående av en enda glasskiva, ett lågt brett kalasrött skåp och en störande byrå. min fantasi har fått snedslag och det enda jag vill ha är en klädstång. alla mina väggar är vita. jag pryder dem gärna med kläder. tavlor av skor och inramade modeplnscher samt uppställda streetstyleböcker och en en meter hög stående rosa flamingo pryder resten av det kala. på en krok högt upp mot taket hänger jag alla mina stickade och mer finare maxicardigans tillsammans med prickiga, volangiga och batikfärgade långklänningar. allt som saknas är en klädstång. även om den inte får plats. den ska in någonstans. det ska jag se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela