efficio.

autumn streetstyle

Publicerad 2011-10-05 12:08:00 i street,

två outfits som jag känner är helt otroligt mitt i prick i min smak.
höstigt mysiga med tjocktröjan och färg! färg är viktigt! boyfriendbyxan till piffigare halsband. grova skor och halvdant hår. mixade material. skjorta älskar jag också och det passar i alla lägen.
jag kommer ihåg hur mitt ex för lite drygt ett år sedan blev stum när jag konstaterade att jag inte ägde en enda skjorta. intresset har nu växt och jag räknade här om dagen att jag hade över 15 stycken hängandes i min garderob. prickiga som rutiga. korta som längre. flanell, denim, siden som chiffong. hellång ärm som trekvarts ärm. liten krage som större krage. utsrickande som diskret. jag ska göra er ett skjort-inlägg här framöver har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela