efficio.

Fendi screen-shots

Publicerad 2011-02-27 19:47:17 i catwalk,

man kunde inte spara bilderna från Fendis hemsida. eftersom jag ville att ni skulle få en närmare titt tog jag screen-shots.! hur awesome? detta är btw min favorit kappa. a closer look hittar du längre ner. here u goooo!
gula dragkedjan! halleluja! även den lösa kragen och armarna är fascinerande. skulle vilja se mönsterkonstruktionen.
haha kanske inte bara jag som tycker denna har en lite präst-dräkt-känsla. men ändå mycket fin!framför allt halsen och den utvikta kragen.
mysig som få.man vill lixom gå med den öppen så alla ser fodret.
min absoluta favorit. ni se den bakifrån 2 bilder upp.
kombinationen här är så jäkla bäst.
jag tycker nog vi kan vara ganska eniga om att Fendis design på jackorna är helt grymma. kragar, skärningar, färgval, längder, material och detaljer. Fall 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela