efficio.

double vision

Publicerad 2011-02-16 17:01:00 i collage,

har ni också stannat upp ett slag ibland och känt, shit detta har hänt förut. detta exakta ögonblicket. det har inträffat två ggr denna helg. annars kom jag inte ihåg sist. men lite coolt äre ändå. faktiskt. jag brukar tänka att man kan spola tillbaka tiden. så om det hände ngt jävligt illa och fick ändra. fast när du väl har gjort det kommer du inte ihåg att du spolat tillbaka tiden eller det som du spolade dig ifrån. därför kan man inte utnyttja detta inom politik eller på annat sätt. men man får då en second chans. uppleva scenariot en gång till vs och göra ngt bättra av det och därför känner du igen händelsen. eller just 2 sekunder av ngt. som när jag, emma, johanna och bob gick av tåget i lördags. jag och bob gick först, emma och johanna bakom. precis innan vi når vägen får jag en dechavy. kanske blev ngn av oss överkörd. who knows? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela