efficio.

chill on the grill

Publicerad 2011-04-26 22:25:00 i jag,

efter jobbet i torsdags gled jag hem till carran där de var grillning på G!
efter en awesome middag tog husdamen själv fram sina pro-kunskaper och drog till med en utomordentlig efterrätt jag skulle kunna äta hur många som helst av. ÅH herre! bland matkoman gled killarna in och vi pratade ute i kvällen väldigt länge med ljus, gitarr, godis och filt. men d var här min och fridas oförstående skratt-attacker smög sig på mer och mer..
timmarna blev midnatt och vi ställdes oss på longboards och försvann mot vattnet och stenbryggan. där låg vi på rygg under stjärnorna och fantiserade om rymden, eldkloten och gjorde narr av natur-barn. å så väntade  vi in coca som anlände med 03:00 bussen. visst tog det på krafterna vilket resulterade i att mackorna hamnade i rosten och osten på bordet. glöm inte mjölken!
tagga film-mooode och pirates of the caribbean rullade. folet däckade lite här och där, hur sött!?!?!
efter att typ kolasåsen(carran igen) kokat upp i sisådär 2,5 timmar blev det att sleva ihop american pancakes å väcka resten av gänget. pannkaks-kalas!!!!!
hemgång!! typ nöjd och glad, kexchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela