efficio.

i cant sleep when the sun goes down

Publicerad 2011-04-29 19:57:24 i jag,

igår natt var det spökbollsturnering i min skola. finalmatchen avgjordes lagom till att frukosten serverades i matsalen halv 7. jag har inte sovit nu på 38 timmar. alla mina vänner tuffade hem sisådär efter eget tycke under förmiddan. kämpe som man är stod jag där själv lagom till lunch utan mates. palla ringa andra om när dem har lunch. så jag gick helt lonely och köpte en banan på prisxtra för att inte stå själv i matkön. HAHAHAHHAHHAAAHAHAHAAAHAAHAHAAHAAHAAAAA..! SICK!

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2011-04-30 10:37:05

HAHHAHAGA! du kunde ju ringt mig eller nått hahahahahhahahahaha

Postat av: lina sejen

Publicerad 2011-05-01 22:27:15

HAHAHAHAHAAHHA LISA!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela