efficio.

petra Tungården - ibland har man tur

Publicerad 2010-10-17 19:07:44 i Allmänt,

bland minglet på flying A i torsdags fanns även Petra Tungården på plats, från Gamorama på kanal 5 om ni kommet ihåg? lite kul var det när jag passerade henne och hennes duuudes i lokalen och hon hade kameran uppe för att fota sitt umgänge.. diskret flyttade jag mig närmare för att på kul kanske komma med på bild. hehe. när jag dagen efter går in på hennes blogg och skrolla ner till inläggen för hennes torsdagskväll är det endast 3 bilder uppe. va fan är oddsen att jag ser mig själv på bild två och att hon skulle lägga ut just denna bild från alla tusen i hennes arkiv? haha jag dör.. trodde aldrig att jag skulle lyckas. ser ni mig högst upp i hörnet?

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-10-18 14:29:25

Hello famous!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela