efficio.

götgatans kväll

Publicerad 2010-10-17 18:54:51 i Allmänt,

på torsdagskvällen bjöd min vän med mig till götgatan då affären Flying A hade invigningsfest så det skulle firas stort! jag mötte upp henne och E då mörkret var här och gatlyktorna och kafés ljus lyste upp allt de svarta och gjorde Stockholm till just Stockholm. kön till port 34 var backande lång. när de släkt ciggen blinkade vi mot våran vän och vi gjorde entre bakvägen. massa öl och live musik. snygga södermänniskor fanns det gott om. jag tryckte mig närmre min vän samtidigt som jag mot hennes öra sa att bland alla modeller som var där såg jag Ida Rislöw! hon log mot mig i ett skratt och sa "men jag jobbar ju med henne!". förvånat höjde jag på ögonbrynen och så tog hon mig i armen och drog mig genom massan av folk medan jag försökte tyda hennes ord i vimlet "kom jag presenterar dig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela