efficio.

masquerade in designs from Givenchy, Philip Treacy, Altuzarra

Publicerad 2010-11-19 21:55:48 i collage,

i mitt rum har det lyfts in en röda byrån jag fått av min syster och det funderas en hel del över vart jag nu ska placera alla min underkläder som tidigare var nedtryckta i den gamla brunas nedersta, utav fyra utdragbara. en låda under sängen? aldrig. hellre syr jag kuddar av dem så jag slipper krypa på golvet bland damm och lådor för att se all silke och spets. köpte en klänning och 4 nya blusar idag. inte en ända galge finns över. jag tyckte att jag hade rätten att ta mammas. mina fyra breda, höga, djupa gigantiska lådor under alla fina skapelser som dinglar i luften är så väl proppade att jag måste trycka med handen för att inte ett plagg ska fastna, stoppa upp eller bli kvar utanför dörrarna. och ja, allt är vikt! tjocktröjor och koftor har sin lyx att ligga på ett eget plan ovanför allt som hänger. jag får inte plats. fast jag föredrar att älska känslan av att ha för mycket kläder än problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela