efficio.

havana

Publicerad 2010-11-24 23:11:32 i Allmänt,

ja, jag trodde också det var en rouge första gången jag såg den... fick det fint förklarat att det är så lite som till för ögonbrynen. min "hjälp" rekommenderade den starkt till mitt röda hår, för att det skulle bli snyggare än en brun / svart. det blev awesome. funkar även utmärkt som ögonskugga om man så önskar.
varför inte köra all in och lyxa till det med en grym borste...
..den är verkligen grym. resultatet blir ultimat!
mitt nya läppstift. havana.
min vän emma kör alltid mörkt på läpparna. sjukt snyggt. nu har jag börjat vänja mig och det blir till att se om jag trivs.
ja ba hängde lite på make up store igår. slängde ihop lite stuff. presentkort å grejer ni vet. tufft å ligga på topp.!

Kommentarer

Postat av: br00000r

Publicerad 2010-11-25 00:18:56

men kan man få se ditt hååååår då snyggfan!

Postat av: linnea

Publicerad 2010-11-25 00:20:44

jaaaaaaaa bildbildbild!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela