efficio.

closer then ever

Publicerad 2010-11-29 00:53:51 i collage,

hur kan något spårlöst försvinna då man grovstädar hela rummet i lådor och hörn. sedan en vecka tillbaka har min mobilladdare hittat en annan kompis att leka med. hatar verkligen frågan "vad hade du den sist?". men ibland får man väl älska sig själv för att man ändå ställer sig den frågan. jo du. den var närmare än jag trodde. bara gå ut från mitt rum och ta andra dörren till höger. ta ett kliv in och fäst blicken längs golvet till vänster så ska du se att allt blir som vanligt igen. kvällens största jackpott efter att jag funnit två mega(!) lussekatter som var större än min hand. då behövde man lixom inte laga någon middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela