efficio.

detlillaextra

Publicerad 2010-06-21 21:19:14 i Allmänt,


..accecoarer vill säga. eller vad tänkte ni på?
för några veckor sedan spenderade jag en fin efter middag med tre fin tjejer på en fin del av stockholm. södermalm. först fikade jag med två av dem fina flickorna på en fin flickas balkong i hornstull. bullar och kaffe. sen blev det LP-CD affär besök. sen blev det till att möta upp den fjärde fina flickan. vi fyra fina flickor shoppade loss lite på monki. men i grund och botten var vi ute efter en hatt åt en av dem fina flickorna. det jag vill komma till är att en av oss fina flickor bar på fina accecoarer till sina fina safari-shorts. faktum är att alla mina tre fina flickor hade tilltalande accecoarer. broderat solglasögon fodral. hatt. gammalgammal mini väska. nyckelhalsband. Ozzy Osbourne glasögon. dem jag fick på bild var smyckerna på bilden ovan. inte så pjåkiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela