efficio.

spegeln är min bästa vän. jag.

Publicerad 2010-07-27 06:21:15 i Allmänt,

jag har varit i chicago i 17 dagar nu. jag äger inga nya skor. ett par svarta sandaler köpte jag på skopunkten innan jag åkte för 199 enkronor. det e den enda skokartongen jag ägt sedan mina nya springskor då snön låg på marken. innan var det mina vita converse från att ma och pa var i chile. då var det också minusgrader ute. skor är typ den finaste accecoraren jag vet. jag är bestämd. envis. petig. tycker det mesta är fult. vet vad jag vill ha. inget annat, tack! hittar jag ett par är det vi två för alltid. min vinterjacka fann jag när julen var över. innan dess frös jag bara. mitt ex förstod sig inte på mig. det förstår jag. han fick krupp på att jag inte stängde jackan fast jag hackade tänder. jag är ganska mycket för yta. förresten tog jag på mig sandalerna direkt. det fanns ingen kartong.
ge mig ett par dr martens blir jag glad.
svarta låga converse går också bra.
sån e ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela