efficio.

dr. who?

Publicerad 2010-07-11 17:14:23 i Allmänt,

jag kommer inte kunna överleva hösten utan ett par dr. martens. min plan är att införskaffa mig ett par här i usa. dock är jag lite feg i att säga det till dem jag är hos. att jag vill hitta en sådan affär vs. töntig som jag är. det är inte riktigt ... Dem. om ni fattar. om jag väl berättar. dem kommer absolut inte säga ngnting konstigt. men jag är så rädd för vad människor tänker. om mig. ibland bryr jag mig inte. jag har på mig vad jag vill, jag våga uttrycka mig om saker. nu vet jag inte hur jag ska förklara. men jag bruka lixom VÅga. strunta i såntdär. men nu?

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2010-07-11 23:30:46

De är riktigt coola =D

Postat av: J

Publicerad 2010-07-13 19:11:06

Jag är likadan särskilt med min pappas släkt,

Men tycker verklgien att du ska köpa ett par.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela