efficio.

jagharöversjuhundrafemtiophotoboothbilder.

Publicerad 2010-07-14 05:18:47 i Allmänt,

dessa är 10 av mer än sjuhundrafemtio photobooth-pic jag har tagit med min dator. dock är det sammanlagda sedan jag fick min macbook för 2,5 år sedan. då kan man ju räkna in dessa jag har raderat. dessa som har blivit fel. jag vill inte ens räkna ut alla "3 sekunder" man väntat tills bilderna ska tas. desperat? jag har säkert suttit i timmar och glott på skärmen i en pose innan det säger "klick". halleluja! faktum är att kompisar, syskon och pojkvännen är med på mer än hälften. men ändå.
haha. hej. jag. är. EGO.
självmord. Hej!
but i like me. hej!
man vill ju ha bilder på sig själv när man blir gammal. vi säger så! HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela