efficio.

R&F

Publicerad 2010-12-01 12:03:00 i Allmänt,

i'm giving you en dröös med bilder, collage och lookbooks för att ni ska få massa inspiration. det är två tjejer som jag räcker upp handen för som nu ska ge mig en himla massa ideer i klädväg och attityd. aja anyway. innan jag glömmer måste jag säga att gå in på svtplay och kolla på just dessa bästisarna v.s DJ:s rebecca & fiona. jag vill bara hoppa i deras långa rockar, bära nicea solglasögon, dra runt på gigg, knäppa samma shorts-nkappar som dem och inte bry sig ett piss om vad andra tycker. där har vi dem!!! klippen är så korta som 15 min så med ett sånt avsnitt kan man slå ihjäl lite sekunder då man väntar på pasta-kockning eller glor reklam. fast jag plöjer alla i ett svep. nu ska jag fort med del 7.. morsmors!

Kommentarer

Postat av: Håller med, riktigt sköna e dom.

Publicerad 2010-12-01 16:12:46

Postat av: Dezze

Publicerad 2010-12-01 16:14:07

Håller med, sköna dom e!

Gillar att serien börjar ta fart igen, tycker den dippade efter 3:e avsnittet.

Känns nästan som det byggs upp till riktigt tråkig stämning i nästa avsnitt...Vad tror du?

/D

Postat av: me

Publicerad 2010-12-03 00:41:11

jo det är sant.. stilen får man också mest se i dem första avsnitten. men diggar deras attityd. det är så man kommer långt känns det som! inte ta så mkt skit.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela