efficio.

nu brinner jag, men vi gör det igen

Publicerad 2010-12-03 00:56:47 i Allmänt,

om 5 min dra vi igång med en jeansprovar-morgon. alla på jc-hötorget kommer till butiken klockan 8 så provar vi massa massa jeans. fett kul, lr hoppas!! det gäller ju nu att man ska lära sig och ta reda på vilka jeans/märken/modeller som är tillräckligt stretchiga, mindre i strl, större över knäna i modellen, formar sig nice, större i strl, jeans med bakfickorna brett isär, mycket stelare, tillräckligt höga i midjan eller vissa som helt enkelt är snyggare på än liggandes på bordet osv ni fattar. lära känna vårt jeanssortiment bättre (iaf jag!) så vi vet vad vi kan erbjuda efter kundens krav och förutsättningar. sen berättas det om tvättar och grejer fast det har jag inte fattat så mkt av än. heheh. jag hoppas på att hitta ett par till mig också då jag bara har proffs runt mig. hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela