efficio.

new in

Publicerad 2010-12-08 22:59:43 i min garderob,

ny shortsdress från monki. kostade 400 men vet inte om jag ska behålla den. iofs nice i sommar till festival. nu över tjocka strumpbyxor. grymt till dr. Martens. skulle ändå vilja ha en i lite mer äldre modell. slitnare. men man kan väl köpa en till sen. och mössa från jc där jag knytit upp öronen. egentligen köpte jag den bara för att se om jag också fick personalrabatt på min praktik då jag inte vågade fråga. haha. men fuck them(!) det får jag inte. hur dåligt!? (måste säga att alla andra på jobbet tyckte jag skulle få, men butikschefen är så petig och noga. bajs)! där stod jag och drog mitt kort i kortläsaren och det sista jag ville var att betala fullpris. nu är den håriga mössan min största kärlek vid busshållsplatsen och inför vintern. varför blir det alltid så med det man minst anade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela