efficio.

nålar i min hud

Publicerad 2010-12-10 00:15:40 i Allmänt,

kl 8 har jag en tid. sommaren 2008 ramlade jag och slog min höft i backen. en stor muskel drog ihop sig. från början var den så stor att jeans var ett big no-no!. såklart lite mindre blev det sen men muskeln blev hård och känseln kom aldrig tillbaka. min högra sida var rak och smal medan det såg ut som om alla bullar jag ätit ville ligga på en och samma plats. vänstra höften. framöver bar jag i princip bara stumpbyxor med klänning eller kjol. oj vad jag känner nu att det nog var så "nejnej, inte jeans"- grejen började. jag såg ju ut att ha en fetto-höft. EN, hur snyggt? hur som helst. imorgon ska muskeln bli back on track med vibrerande nålar och sådant knaz. ja två år, jag vet! undra om det kommer kännas som när man är reält frusen om händerna, sticker dem under grymt varmt vatten? för jag vill verkligen att det ska göra lite ont. så jag känner att skiten försvinner!!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-12-10 13:18:38

Fick nålar i min axel när jag skadade mig i nian. Det är skööönt! MEN om du spänner muskeln så börjar det göra ont, överhuvudtaget så gör det lite ont efter ett tag.. så du kan vara lugn. Men det är najs också; varmt och gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela